ווטסאפ/טלפון: 054-4598358
reset זמני
החלפת סיסמה
סיסמה
סיסמה בשנית
שלח/י
החלפת סיסמה תגרום לניתוקך מהמערכת. יש להתחבר שוב באמצעות הסיסמה החדשה.

מושג בשבוע - החזרת סחורה מלקוח

לומדים בקורס הנהלת חשבונות 1+2  וצריכים עזרה בחומר ?  - שיעור פרטי *בקבוצה קטנה של עד 4 תלמידים* - במחיר מיוחד!  

חומר לימוד בקורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 :

מושג בשבוע - החזרת סחורה מלקוח

בעיקרון יש למעשה שני סוגים של החזרת סחורה :

1.         החזרת סחורה מלקוח

2.         החזרת סחורה מספק

כאשר במסגרת הנהלת החשבונות ישנה משמעות אחרת לכל אחת מסוגי ההחזרות.

בהחזרה סחורה מלקוח ישנה התייחסות שונה בהתאם לאירוע :

באירוע אחד - המוצר שהלקוח קנה היה פגום או לא תקין והלקוח קיבל במקומו מוצר תקין חדש, במקרה הזה מבחינת רישום במערכת הנהלת החשבונות לא תירשם כל פעולת יומן.

באירוע שני – הלקוח החזיר את הסחורה וקיבל את הכסף ששילם בחזרה, או זיכוי,במקרה הזה למעשה בחשבון מכירת סחורה יש הקטנה ולכן יש לרשום:

                                 בחובה:  החזרות סחורה מלקוחות

                                           מע"מ עסקאות

                                                      בזכות: לקוחות חייבים/ קופה

הטיפ חשוב שלי לסטודנטיות/ים שלומדים הנהלת חשבונות סוג 1+2 לפני שרצים לפתור בעיה להבין קודם מה המשמעות של האירוע ואז לגשת לפתרון.

במידה ואת/ה מתקשים בחומר הלימוד ניתן ליצור עימי קשר בווטסאפ 054-4598358 לצורך שיעורים פרטיים.

מאחלת בהצלחה לכולם.

עודכן לאחרונה:   בנובמבר 2025 - המידע נבדק ונמצא רלוונטי ומעודכן לקורסי ולמבחני הנהלת חשבונות סוג 1+2.

 

- התמונות להמחשה - נוצרו ב-AI

רוצים לדעת יותר?
לבקשה / שאלה לחצ/י כאן
הוספה לסל
0.00 ₪
בניית אתרים
תפנית בניית אתרים
| בלוג בניית אתרים
כותרת
תוכן
סגירה
סל קניות
סל הקניות ריק