ווטסאפ/טלפון: 054-4598358
reset זמני
החלפת סיסמה
סיסמה
סיסמה בשנית
שלח/י
החלפת סיסמה תגרום לניתוקך מהמערכת. יש להתחבר שוב באמצעות הסיסמה החדשה.

איך לטפל נכון בהחזרת סחורה מלקוח ?

איך לטפל נכון בהחזרת סחורה מלקוח  ?

בעיקרון יש שני סוגים של החזרת סחורה:

- החזרת סחורה מלקוח

- החזרת סחורה מספק

לכל סוג יש משמעות חשבונאית שונה.
אני אתמקד על הסוג הראשון - החזרת סחורה מלקוח.
בהחזרת סחורה מלקוח יש שני מצבים עיקריים:
1. הלקוח מחליף מוצר פגום במוצר חדש - כאשר המשמעות של זה שלא מבצעים רישום יומן.
2. הלקוח מחזיר את הסחורה ומקבל החזר כספי או זיכוי - כאן מבצעים רישום מכיוון שהקטנו את המכירות של העסק :
הרישום -
בחובה: החזרות סחורה מלקוחות
מע"מ עסקאות
בזכות: לקוחות חייבים / קופה

טיפ קטן ממני : לפני שישר מתחילים לפתור את התרגיל - עוצרים קודם על מנת להבין מה קרה באירוע עצמו. זה מונע טעויות וחוסך זמן.
צריכה עזרה בחומר הלימוד של הנהלת חשבונות סוג 1+2 - צרי איתי קשר בוואטסאפ לשיעורים פרטיים: 054-459-8358

בהצלחה

 


טעויות נפוצות בהנהלת חשבונות, מבחן מעשי הנהלת חשבונות, טיפים למבחן הנהלת חשבונות, מירי אשכנזי, לימודי הנהלת חשבונות סוג 1+2, טעויות ברווחית, טעויות בתוכנת שכר, זיכוי מס הכנסה, הדרכה בהנהלת חשבונות, הכנה למבחן הנהלת חשבונות, מע״מ במבחן הנהלת חשבונות, חשבונית קנייה ומכירה, הגדרת ספק ולקוח, לימודי הנהלת חשבונות למתחילים, ליווי אישי לסטודנטים.
התמונות להמחשה - נוצרו ב-A
 

רוצים לדעת יותר?
לבקשה / שאלה לחצ/י כאן
הוספה לסל
0.00 ₪
בניית אתרים
תפנית בניית אתרים
| בלוג בניית אתרים
כותרת
תוכן
סגירה
סל קניות
סל הקניות ריק